• Varför Boet?
  • Kunskap
    • Kunskap
    • Frågor & svar
    • Tekniska frågor och svar
    • Föreläsning & Utbildning
  • Nyheter
  • Referenskunder
  • Kontakta oss
  • Om oss
  • Jobb
    • Jobb
    • Senior mjukvaruutvecklare
  • Om oss
  • Jobb
  • Varför Boet?
  • Kunskap
    • Frågor & svar
    • Tekniska frågor och svar
    • Föreläsning & Utbildning
  • Nyheter
  • Referenskunder
  • Kontakta oss

Lär dig mer om Boet! Missa inte vårt webbinarium den 28 maj. Anmäl dig här.

Nyheter

Håll dig uppdaterad med de senaste nyheterna från Boet.

2022-10-28

Vad händer i höst?

Under sommaren och tidig höst har vi arbetat intensivt med flera uppdateringar som nu släpps i ett större paket:

  • Redan v. 41 släpptes en uppdatering av Boet personal. I denna version 1.15.0 har vi gjort några småförbättringar men framför allt är det nu möjligt att se hela dagar både framåt och bakåt i tid (istället för som tidigare endast 24 timmar). En efterfrågad uppdatering som vi vet många sett fram emot och som vi redan fått god respons på.
  • Under v. 42-43 kommer en uppdatering av Boet admin, till version 1.21.0. Den innehåller flera småfixar, men den stora förändringen är att den är förberedd för att hantera den allra största uppdateringen (version 1.22.0)  som kommer släppas så fort vi testkört allt färdigt så att vi är säkra på att det blir så bra som vi vill, nämligen:
  • Möjligheten att i individ-appen kunna göra val. I version 1.19.0 kommer man kunna få upp en aktivitet, och i den aktiviteten välja bland en rad alternativ vad man vill göra. Det här är en uppdatering som vi lagt mycket tid på, och som tagits fram tillsammans med brukare. Vi har tagit fram prototyper som vi visat för Boet-användare vid våra verksamhetsbesök, och den feedback vi samlat in ligger till grund för den uppdatering vi nu gör. Även individ-appen får några andra förbättringar, till exempel en förenklad inloggningssida vilket vi vet att många önskat.

 

Eftersom dessa uppdateringar är lite större kommer vi, precis som vi gjort vid några tidigare tillfällen, att erbjuda utbildningstillfällen via teams då vi går igenom de förändringar som gjorts. Mer information samt uppdaterade lathundar kommer till er det berör, håll koll i mailboxen!

 

Många av er som använder Boet har uppmärksammat oss på behovet av att få aviseringar i Boet individ även när appen är nedsläckt, så det har nu vår högsta prio, parallellt med lite tekniskt arbete i syfte att förbättra stabilitet och prestanda.

 

Tack till er som använder Boet för er ovärderliga feedback!

Tillsammans gör vi Boet bättre.

Nyhetsarkiv

2025-02-03

Boet gav trygghet och struktur – och förändrade vardagen

Vi på Boet får ibland höra att vissa brukare "inte har något behov av Boet" eller att det "inte kommer att fungera".…

2025-01-20

Hässleholms kommun är nominerad till pris för sitt arbete med Boet

Vi på Boet är otroligt stolta och glada att få berätta att en av våra kunder, Hässleholms kommun, är en av de tre fi…

2025-01-15

Webbinarium med Torsby kommun: Så gör Boet skillnad

Varmt välkommen att lyssna när Torsby kommun delar med sig av sitt framgångsrika förändringsarbete med Boet. Ett per…

2025-01-12

Alla Tiders Omsorg väljer Boet till nybyggt LSS-boende

Nybyggda LSS-boendet Solsidan i Kallinge har öppnat, och personalen är nu redo att använda Boet i sin vardag. Startu…

2025-01-03

Våren 2025 hos Boet – mässor, webbinarier och föreläsningar!

Med ett framgångsrikt 2024 i ryggen ser vi nu fram emot en innehållsrik vår med spännande mässor, kunskapshöjande fö…

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Kontakt

Support support@boet.se 040 643 00 53
Boka demo eller offert

Arian Shastavari

arian@boet.se 076 852 24 59
Övrigt

Patrick Buschow

patrick@boet.se 070 743 53 81

Genvägar

  • Varför Boet?
  • Kunskap
  • Nyheter
  • Referenskunder
  • Kontakta oss
  • Om oss
  • Jobb

Följ oss

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
×
Privacy Policy Cookiepolicy