• Varför Boet?
    • Varför Boet?
    • Våra verksamhetsutvecklare
  • Kunskap
    • Kunskap
    • Frågor & svar
    • Tekniska frågor och svar
    • Föreläsning & Utbildning
  • Nyheter
  • Referenskunder
  • Kontakta oss
    • Kontakta oss
    • Feedback
  • Om oss
  • Jobb
    • Jobb
    • Senior mjukvaruutvecklare
  • Om oss
  • Jobb
  • Varför Boet?
    • Våra verksamhetsutvecklare
  • Kunskap
    • Frågor & svar
    • Tekniska frågor och svar
    • Föreläsning & Utbildning
  • Nyheter
  • Referenskunder
  • Kontakta oss
    • Feedback

Missa inte vårt webbinarium tillsammans med Värmdö kommun den 7 november. Anmäl dig här.

Feedback

Boet växer med användarnas erfarenheter, men hålls ihop av vår grundtanke.

Vårt uppdrag är att utveckla Boet i linje med LSS intentioner och vår pedagogiska grund. Det betyder att vi hela tiden utgår från tydliggörande pedagogik, kognitiv tillgänglighet och rätten till rätt stöd, på rätt sätt, oavsett vem som är i tjänst eller vilken dag det är.

Det innebär att vi ibland inte kan utveckla alla förslag vi får in, även om vi förstår att behovet kan finnas i enskilda verksamheter. Vår utgångspunkt är alltid att Boet ska stödja de grundläggande rättigheterna i LSS: självbestämmande, delaktighet, inflytande och tillgänglighet.

Vi arbetar utifrån fyra vägledande principer:

·       Enkelt – Boet ska vara lätt att förstå och använda, både för brukare och personal.

·       Tillsammans – utvecklingen sker i nära dialog med verksamheter, både personal och brukare.

·       Kunskap – pedagogiska metoder och forskning vägleder hur vi bygger funktioner.

·       Kvalitet – Boet ska hålla hög standard och vara långsiktigt hållbart i både teknik och arbetssätt.

Feedback samlas in på flera olika sätt:

·       Supportärenden – löpande synpunkter, frågor och förbättringsförslag.

·       Användarnätverk och chefsnätverk – forum där erfarenheter delas och utvecklingsbehov diskuteras.

·       Verksamhetsbesök och utbildningar – där vi möter både brukare och personal i deras vardag.

All feedback dokumenteras och vägs in i vår produktutveckling. När ett förslag inte blir verklighet handlar det inte om att det ignorerats utan om att det inte passar in i Boets helhet och grundidé, eller att det för tillfället inte är möjligt att genomföra utifrån tekniska, pedagogiska eller juridiska skäl.

Vi tror på öppenhet i den här processen. Därför fortsätter vi att bjuda in till nätverk och dialog, för att användare och vi på Boet tillsammans ska förstå varandras perspektiv och på sikt göra Boet ännu bättre som stöd i vardagen för både brukare och personal.

Nyfiken på Boet?

Boka ett personligt möte och lär dig mer om hur Boet kan underlätta för både boende och personal på just ditt LSS-boende.

Boka möte
Varfor Boet

Kontakt

Adress
  • Välfärdsteknik Sverige AB
  • c/o Mindpark
  • Bytaregatan 4D
  • 222 22 Lund
Support support@boet.se 040 643 00 53
Boka demo eller offert

Arian Shastavari

arian@boet.se 076 852 24 59

Genvägar

  • Varför Boet?
  • Kunskap
  • Nyheter
  • Referenskunder
  • Kontakta oss
  • Om oss
  • Jobb

Följ oss

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!
×
Privacy Policy Cookiepolicy